کد مطلب:369741 پنج شنبه 5 اسفند 1395 آمار بازدید:224

نیایش سی و سوم
 . دعای آن حضرت است در طلب خیر .




بار خدایا ، از تو راه خیر را می طلبم ، که تو به آن آگاهی . پس درودبفرست بر محمد و خاندان او و هر چه خیر است برای من مقدر فرمای . وبه ما الهام کن شناخت راهی را که باید اختیار کنیم . و آن را وسیله ای سازکه به آنچه برای ما مقرر کرده ای راضی باشیم و در برابر حکم تو تسلیم شویم . پس غبار تردید از دل ما بزدای و ما را به یقینی چون یقین مخلصان یاری فرمای .




بار خدایا ، برای ما




مخواه که در شناخت آنچه برای ما گزیده ای عاجز آییم ، آنگاه تقدیر تو را حقیر شماریم و آنچه را خشنودی تو در آن است مکروه داریم و به راهی رویم که ما را از سرانجام نیک دور دارد و به غیر عافیت نزدیک گرداند .




خداوندا ، ناخشنودی ما را از قضای خود به خشنودی بدل فرمای وهر حکم تو را که دشوار می شماریم بر ما آسان گردان . در دل ما انداز که مطیع اراده و منقاد مشیت تو باشیم ، تا در گزاردن هر کار که فرمان داده ای در آن شتاب ورزیم درنگ نکنیم و در هر کار که خواسته ای درنگ کنیم شتاب نورزیم و آنچه را که تو دوست می داری ناخوش نینگاریم و آنچه را تو ناخوش می داری اختیار نکنیم .




بار خدایا ، کار ما به راهی انداز که فرجامش پسندیده تر بودو سرانجامش بهتر ، که هر فایدت که از تو رسد گرانبهاست و هربخشش که کنی عظیم است و هر چه خواهی کنی ، و انت علی کل شی ء قدیر .